McDonald’s își face NFT: cum îl poți obține, gratuit
NFT-urile sunt deja o modă. McDonald’s organizează un concurs pentru a oferi primul său set de NFT.
Dacă nu ești sigur ce este un NFT, este un token nefungibil sau, practic, o piesă unică de date care se poate demonstra că o deții. Au devenit importante în ultimul timp, deoarece toată lumea a încercat să profite de „deținerea” unei date digitale.
Jetoanele nefungibile (NFT) au luat cu asalt lumea criptografică recent, devenind un pilon cultural. Non Fungible Token (NFT) este un jeton criptografic de pe blockchain care reprezintă un tip unic de active financiare.
Cum funcționează un NFT? La un nivel foarte ridicat, majoritatea NFT-urilor fac parte din blockchain-ul Ethereum. Ethereum este o criptomonedă, cum ar fi Bitcoin sau Dogecoin, dar blockchain-ul său acceptă și aceste NFT-uri, care stochează informații suplimentare care le fac să funcționeze diferit de, să zicem, o monedă ETH.
Este demn de remarcat faptul că alte blockchains își pot implementa propriile versiuni de NFT-uri. NFT-urile pot fi cu adevărat orice digital (cum ar fi desene, muzică, creierul tău descărcat și transformat într-un AI), dar o mare parte din entuziasmul actual este în jurul utilizării tehnologiei pentru a vinde artă digitală.
McDonald’s face concurs de NFT-uri
Similar cu criptomonedele, NFT-urile sunt înregistrate într-un registru public și pot fi tranzacționate – uneori pentru bani reali.
Ca un semn al cât de ridicol a devenit acest lucru, gigantul de fast-food McDonald’s se implică în asta.
Lanțul de fast-food va oferi zece NFT-uri, ca parte a unei competiții care marchează cea de-a 40-a aniversare a McRib. Tot ce trebuie să faci este să ai un portofel digital și un cont de Twitter pentru a intra în concurs.
Pentru a fi luat în considerare, trebuie să dai share la tweet-ul McDonald’s pentru a fi înscris la tombolă.
De ce ți-ai dori un NFT al unui McRib este problema ta. Dar nu se știe niciodată, ar putea valora ceva într-o zi, cine știe.
„McRib NFT-urile noastre sunt versiuni digitale ale sandvișului favorit al fanilor – aproape la fel de picante ca McRib în sine – și le oferim câtorva fani norocoși pe Twitter începând cu 1 noiembrie”, a scris McDonald’s. „Până pe 12 noiembrie vom selecta zece fani care vor primi exclusivul McRib NFT pe care să îl adauge la colecția lor personală și să se bucure chiar și atunci când preparatul nu este în meniu”, a adăugat compania.